torsdag, februari 24, 2011

Jag satsar på ekonomipriset 2011

Världspriset på olja hotar tillväxten och kan bli en ny finanskris

Men hallå jag har ju lösningen , den som alla vet om men inte vågar yttra:

Sänk skatten och drivmedels momsen under dessa oros tider, defacto så tjänar ju staten mer per liter än Saudiarabien!! Det finns ingenting som hindrar dom från att balansera konsument priset även neråt, staten förlorar ju inte pengar på detta utan tar in samma belopp som innan... Med stora prishöjningar så minskas ju efterfrågan, hålls priset konstant under en period så stannar inte Sverige samt att vår basindustri ges en möjlighet att överleva... Samma sak med EL priset... sänk skatten för att balansera, lyssna inte på Miljömupparna, dom har ju i alla fall bestämmt att vi ska leva i säck och aska

Om nu regeringen kunde ha lite " balls" och gå emot strömmen och satsa på att rädda detta land från finanskriser och inflation så har ni lösningen här, tack för mig....syns på Nobelmiddagen

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Blogger No Cash sa...

Tänk så enkelt det kan vara. Men det fungerar inte för en politiker. Då blir det för svårt!

Gör det istället så invecklat så att alla blir förlorare. Då verkar målet vara uppnått.

NoCash

25 februari, 2011 16:54  
Blogger Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Älska trollformler
2) Lost Love Spells
3) Stoppa skilsmässor
4) Giftermål
5) Graviditet spell
6) Uppdelningar
7) Dödsförtroll
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

18 maj, 2020 15:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida