fredag, juni 03, 2011

Snart är det Sveriges nationaldag eller???


Jag vet inte varför vi Svenskar inte får ha vår egen dag i fred
Denna kamel skyltar på Stockholms stadsmuseum för att fira
en Svensk Somalisk nationaldag med somaliska sagor mm, i
Umeå heter Nationaldagen internnationaldagen, på Skansen
skall det också vara också vara afrikanskt......Varför kan inte
dom fira sina egna dagar???? Somalia har sin den 1/7....

Vad är det som driver dessa syltryggar till Svenskar som
som säljer ut sin egen kultur för Kebab och sött teè....


Om det nu är så fantastiskt med dessa kulturer varför inte boka en resa dit???? Det går regelbundna flyg både till Somalia och Irak...tom charter....


Nåja....... blir så jäkla less bara på att vi som bott här vars föräldrar och farföräldrar, morföräldrar slitit och gnott för att få ett fritt Sverige spottas på .... det är en skam..

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Anonymous maggan sa...

Det va mer än bra skrivit av dig..
Jag håller med dig i allt..Men som det så vackert heter så är Sverige mångkulturellt..*kräks*

15 september, 2011 13:36  
Anonymous Anonym sa...

Men har du aldrig tänkt på att de som verkligen har makten och pengarna har inga gränser????

28 september, 2011 00:19  
Blogger Lava Showan sa...

Jag läste nyligen liknande kommentarpost på samma blogg, en svensk dam som heter Katie sa att hon hittar brådskande lösning på lunch en Love-spell som förde tillbaka ex-pojkvän inom 2 dagar, några veckor efter att hon hittade sann kärlek, och idag är hon engagerad att förbereda sig att gifta sig i slutet av månaden. Jag kontaktar kommunikation med Dr. Oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) adress för att återställa ditt äktenskap, lockar också ny kärlek och förtroende till mitt förhållande idag, Dr.Oduduwa Kraftfull spellcaster sparade trasigt äktenskap och idag är jag mycket lycklig att leva tillsammans med min pojkvän i kärlek mer än någonsin tidigare.
Jag kunde inte ha gjort detta möjligt utan Baba Oduduwas hjälp. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan, så sa han att vi var klara. Efter lunch av Love spell, ringde min man mig på mobiltelefon och han återvänder hemma en dag efter.
Jag är tacksam för denna andliga äktenskapshealer som hjälpte mig. Jag rekommenderar honom för alla som har äktenskap eller förhållandekris idag, snabbt konsultera denna andliga stavhjul för att återvända ex love.
här är hans personliga e-postadress: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
den här mannen är mer än en mentor, han är faktiskt en far som hjälper till att guilda dig genomgående förfaranden för kärleksstava ...
Hur man bygger upp bruten förtroende
Hur man hanterar "Jag älskar dig inte"
Hur man förlåter och förlåtes
Hur du ansluter till din make igen
Hur du får din make att ändra
Hur du förstör deras affärer
Hur man kommer över det förflutna
Hur man undviker en separation
Hur man stoppar en skilsmässa
Plus 5 bedömningar av äktenskap
Endast WhatsApp: +79268011965

26 november, 2019 06:03  
Blogger Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Älska trollformler
2) Lost Love Spells
3) Stoppa skilsmässor
4) Giftermål
5) Graviditet spell
6) Uppdelningar
7) Dödsförtroll
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

18 maj, 2020 15:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida